Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
technopedia.over-blog.com

Get free solution and support tips to fix or repair your tech problems.

Hoe Outlook 2011 foutcode 1025 op Mac te repareren?

Het foutbericht wordt weergegeven als "kan geen mailbox maken" of "fout 1025" of zelfs een bericht kan verschijnen als "onbekende naamruimte". Er zijn echter verschillende andere mogelijke oorzaken voor deze foutcode die kunnen optreden als gebruikers werken met een verouderde Outlook-versie. Dus een bijgewerkte versie wordt altijd aanbevolen voor gebruikers om te gebruiken. Misschien helpt het opnieuw maken van een IMAP-account en zelfs het verwijderen van het vorige om gebruikers van dit probleem af te helpen. Maar om betere procedures te hebben bij het oplossen van de foutcode, hebben we gebruikers voorzien van stappen om deze toe te passen.

 

Stappen om Outlook 2011 Error Code 1025 op Mac te repareren

Outlook 2011

Stap 1: Verwijder eerst het account

  • Volg alle onderstaande stappen zoals vermeld door het Outlook Customer Service professional-team om de problematische fout te verhelpen:
  • De eerste stap is om eenvoudig de Mac Outlook te openen en op het menu 'Extra' te tikken. Klik daarna op de optie "Accounts".
  • Vervolgens wordt gebruikers geadviseerd om het IMAP-account te selecteren dat ze willen verwijderen. Druk echter op de "min" -knop om uw account te verwijderen.

Stap 2: De tweede stap betreft het opnieuw aanmaken van het account

  • Volg de onderstaande stappen om het account opnieuw te maken
  • Hier is de allereerste stap het starten van Outlook 2011.
  • Klik nu op de "E-mailaccount". Als gebruikers echter al een account hebben, is deze stap helemaal niet nodig. Als de optie niet zichtbaar is, moeten gebruikers daarom op het "(+)" - symbool klikken om een e-mailaccount toe te voegen.
  • Voer in de volgende stap al uw relevante inloggegevens van het account in.
  • Klik op de knop "Account toevoegen" en druk nu op de knop "Meer optie"
  • Vervolgens wordt gebruikers aangeraden om te werken met "Use Incoming Server Info" die gemakkelijk te vinden is in het authenticatiedoosje.
  • Controleer ten slotte of alle verstrekte informatie juist is.
  • Klik nu op het pictogram "OK"

Als u deze foutcode nog steeds niet kunt oplossen, benader ons dan via Outlook Klantenservice. Voor België cango naar outlook Contact.

Voor meer informatie klik hier Outlook Telefoonnummer.

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post