Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
technopedia.over-blog.com

Get free solution and support tips to fix or repair your tech problems.

Hoe het probleem met Kindle Fire kan niet worden verholpen?

De belangrijkste reden dat dit probleem optreedt, is dat lezers Kindle Fire niet correct uitschakelen. Dit apparaat werkt niet als een mobiele telefoon die zichzelf in een energiebesparing verandert wanneer deze niet wordt gebruikt. Het apparaat daarentegen verbruikt alle batterijen en geeft de screensaver weer als "Critical Battery. Je batterij is leeg. "

Om dit te voorkomen, moet je Kindle uitschakelen tijdens een leespauze. Overweeg ook om Wi-Fi of 3G uit te schakelen tijdens het laadproces, aangezien hierdoor de batterij leegloopt.

Als je de batterij niet oplaadt, zelfs niet nadat je dit scherm lange tijd hebt gezien, kom je er misschien achter dat de Kindle Fire niet oplaadt. Dit is een ernstige waarschuwing die niet mag worden genegeerd.

Je kunt de volgende stappen proberen als Kindle Fire niet oplaadt:

Stap 1: Probeer de Kindle Fire-oplader aan te sluiten op een krachtige bron. Soms is de batterij kritiek zwak en kan een boost in de lading dit verhelpen. Bronnen met een laag stroomverbruik worden pc of laptops genoemd.

U kunt echter een AC-adoptant gebruiken om dit op gang te krijgen. Let op dat de oplaadindicator brandt. Als dat niet gebeurt, koppelt u de oplader los en sluit u deze weer aan totdat de indicator brandt. Dit is in de meeste gevallen handig om de lege batterij weer tot leven te brengen.

Stap 2: Als dit de problemen echter niet oplost en het scherm 'Kritieke batterij' nog steeds wordt weergegeven, koppelt u de USB-kabel los en houdt u de aan / uit-knop rechts van de Kindle Fire ten minste 20 seconden ingedrukt.

Stap 3: Verwijder de vinger van de aan / uit-schuifregelaar en houd de startschermknop 30 tot 45 seconden ingedrukt.

Stap 4: Hierdoor wordt de herstelmodus ingeschakeld en begint het scherm te knipperen. Houd de R-toets ingedrukt om de Kindle te starten en wacht tot het scherm weer knippert.

Stap 5: Het apparaat wordt opnieuw opgestart. Als het scherm Critical Battery nog steeds verschijnt, sluit u de USB-kabel aan en laat u het apparaat volledig opladen.

Als de bovenstaande oplossingen niet op hun plaats vallen, kunt u altijd contact opnemen met de klantenondersteuning voor meer probleemoplossing. Als dat niet lukt, zal Amazon het apparaat of de stroomadapter en kabel gratis vervangen op basis van hun eenjarige vervangingsgarantie.

Algemene problemen met betrekking tot het niet opladen van Kindle Fire:

Leeftijd van de batterij: als de batterij van je Kindle te oud is, kan deze binnenkort leeglopen. Het opladen kan veel tijd kosten en de batterij verliest een leven.

Softwareprobleem: er moet mogelijk een lange software-update worden uitgevoerd om uw apparaat op te starten. Er kunnen ook problemen zijn met softwarecrashes.

Het opnieuw opstarten van uw apparaat is de beste oplossing om Kindle Fire het probleem niet op te laden. Druk op de homeknop, ga naar instellingen en druk op herstart.

Oplader: dit is een van de meest voorkomende redenen. De oplader of de kabel is niet te stijf om te slijten, waardoor ze mogelijk niet goed werken.

Het wordt sterk aangeraden om een ​​alternatief voor de oplader en kabel te gebruiken voordat u de batterij gaat vervangen. Als het oplaadlampje niet gaat branden, moet het de grote kans van de adapter of kabel vervangen.

Een Kindle nieuw leven inblazen van een lege batterij naar een oplaadstatus

Reset uw apparaat:

Koppel het apparaat los van de oplader en houd de aan / uit-knop 20 seconden ingedrukt. Laat de knop los en druk nogmaals op de aan / uitknop. Dit zou ervoor moeten zorgen dat de zaken niet slecht gaan.

Als dit niet werkt, koppelt u het apparaat van de oplader los en houdt u de aan / uit-knop 20 seconden ingedrukt. Sluit de oplader weer aan en laat de vinger van de knop halen. Druk nogmaals op de aan / uit-knop.

Contact opnemen met de Kindle-hulplijn:

Als het apparaat niet op een ordelijke manier werkt, kunt u deze stappen volgen:

  • Log in op de klantenondersteuning van Amazon.
  • Selecteer je geregistreerde Kindle-apparaat.
  • Beschrijf de problemen die zich op uw apparaat voordoen.
  • Voltooi het proces om contact op te nemen met Amazon via chat, e-mail of telefoon.

Als er een probleem is, neem dan contact met mij op Amazon Bellen Nl.

U wordt ook meer gelezen:-Hoe verander ik het Apple ID-wachtwoord?
 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post