December 23 2020
Een PayPal-account met beperkte aansprakelijkheid beperkt u tot het uitvoeren van bepaalde activiteiten op uw PayPal-account. Deze activiteiten omvatten basisfuncties zoals het sturen van geld naar iemand en het opnemen van geld van uw rekening. Dergelijke beperkingen van PayPal zijn bedoeld om ons te onthouden van beveiligingsproblemen die ons beschermen. Lees verder om meer te weten te komen over PayPal Limited-account, gerelateerde instanties met dergelijke accounts en hoe u bepaalde PayPal Limited-accountgerelateerde problemen zelf kunt oplossen. Leer in feite of u geld kunt opnemen van een beperkte PayPal-rekening.
Wat is een PayPal Limited-account?
De beperkte PayPal-rekening bevat beperkingen voor een rekening waardoor u geen geld kunt opnemen, verzenden of ontvangen. Deze beperkingen treden in werking wanneer er ongebruikelijke of verdachte activiteiten plaatsvinden op bepaalde PayPal-rekeningen. Hiermee kunt u nuttige informatie verzamelen om uw account open te houden en ervoor te zorgen dat de rest van de klanten beveiligd zijn.
Kan ik geld opnemen van een beperkte PayPal-rekening?
Er kan een intrigerende vraag in je opkomen: hoe krijg ik mijn geld van mijn beperkte PayPal-rekening? Het eenvoudige antwoord is "Nee"! PayPal geeft niet zomaar toegang tot een beperkte rekening om geld op te nemen. Het is vanwege de mogelijke omstandigheden zoals:
Als u echter echt van deze beperkingen af wilt komen en geld wilt opnemen van de beperkte PayPal-rekening, moet uw rekening in overeenstemming zijn met de EU-wetgeving. U bent verplicht om bepaalde informatie over uzelf te verifiëren. Hier zijn de stappen om geld uit de PayPal Limited-account te halen:
Stappen om mijn geld van mijn beperkte PayPal-rekening te halen:
Hoe lang duurt het om de PayPal-accountbeperkingen op te heffen?
De tijd die nodig is om beperkte PayPal-accountbeperkingen op te heffen, is afhankelijk van het probleem. Een van de snelste manieren om het tempo te waarborgen, is door de vereiste informatie zo snel mogelijk te delen. Op het moment dat de gevraagde informatie is ontvangen, keert PayPal binnen drie werkdagen terug, samen met de juiste jaarlijkse foutoplossing van PayPal.
U kunt het "Resolutiecentrum" raadplegen dat u informatie geeft over de accountstatus. Er kunnen zich gevallen voordoen wanneer u de vereiste stappen om de accountbeperkingen op te heffen, niet kunt voltooien. Neem in dat geval rechtstreeks contact op met de klantenservice voor hulp.
Hoe weet ik of PayPal een accountbeperking oplegt?
PayPal stuurt gewoonlijk een e-mail naar uw geregistreerde e-mailadres met informatie over accountbeperkingen. U kunt ook de melding bekijken op uw accountoverzichtspagina. Als u deze beperkingen in uw account liever omzeilt, probeer dan zo snel mogelijk op deze dreiging te reageren. Log gewoon in op uw PayPal-account en volg de vereiste stappen.Als er een probleem is, neem dan contact met mij op Paypal Nummer.
U wordt ook meer gelezen:-Herstel Facebook-wachtwoord zonder e-mail: Top 2-manieren